احسان علیخانی
بانوی اریایی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دلنوشته
شیراز سانگ
music rap
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بانوی اریایی و آدرس banoyeariaei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 2801
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

نويسنده
بانو

آرشيو وبلاگ
شهريور 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, :: 18:4 :: نويسنده : بانو

جملات دلنشین احسان علیخانی

*خوش به حال کسایی که تو زمین خدا امید کسیو ناامید نمی‌کنن ؛ شاید امید تنها چیزیه که اون آدم داشته باشد...

*بچه اعتماد به نفس داشتن رو از پدرش یاد میگیره و عزت نفس داشتن رو از مادرش....

*من و تو همیشه نشستیم در انتظار اینکه یه روزخوب بیاد... کاش یه ذره بفهمیم چی‌کاره‌ایم! فرقمون با بقیه کائنات و موجودات چیه؟ اونوقت به جای غر زدن به دنیا به خودمون و قوت و اندازه های خودمون نگاه می کنیم.

*خوش به حال کسایی اگر هم اشتباهی می کنن دستشون ، قلمشون ، ذهنشون و فریادشون بیشتر از آنکه به سمت توجیه بره به سمت فکر کردن به اشتباهه میره و حداقل به خاطر اشتباهشون سکوت می‌کنن و لابه لای سکوتشان از خدا می خواهند که چرا این‌جوری شد؟

*خوش به حال کسایی که یا آرزو نمی‌کنن یا اگه آرزو می‌کنن اندازش تلاش می‌کنن. یا باید آرزوهامونو اندازه تلاشمون باشه یا تلاشمون اندازه آرزوهامون باشه. خوش به سعادت کسایی که قبل از اینکه به هرگزینه ای فکر کنن روی پای خودشون می ایستن.

*خوش به حال کسایی که اگر هرمسیری‌رو تو زندگیشون می رن حداقل آدرس برگشتشو هم بلدن و می دونن از کجا قراره برگردن و دوباره خودشونو پیدا کنن.

*خوش به حال تو اگه می‌تونی بگذری. درست تو جایی که حق باتوئه و تو قدرتشو داری که انتقام بگیری اما می گذری ؛ چون اینقدر قدرتشو داری که ببخشی.

* خوش به حال کسایی که توی بهترین ثانیه‌ها توی شب قدر بهترین‌ها رو که «عافیت» باشه برای همه می‌خوان. خوش به سعادتت اگه حتی زورت نمی‌رسه ، اگه جیبت پرپول نیست و اگه اعتباری جایی نداری حداقل با زبونت با گرمای دستات دلی‌رو به دست میاری و گره‌ای باز می‌کنی.

*خوش به حال شما اگه که اندازه دنیا رو شما معلوم می کنید نه اینکه دنیا اندازه شما رو معلوم کنه.خوش به سعادتت اگه که میدونی یه جای خالی تو دنیا هست و می دونی این برای منه یا برای شماست و قرارنیست کسی جای کس دیگه ای بگیره که بخواهیم همه رو هل بدیم تا به جایی برسیم که برای ما نیست.

*خوش به حال کسایی که تا ته خط در مسیری که فکر می‌کنن درسته حرکت میکنن ؛ حتی اگه زمین بخورن ، مسخره شن،پیرهن پاره کنن،کفش پاره کنن ، حتی اگه احساس می‌کنن نفس‌های آخریه که جونشون می‌تونه تحملش کنه. خوش به سعادت تو اگه امیدواری...


نظرات شما عزیزان:

مهراب
ساعت11:52---17 شهريور 1392
وبتو تازه راه انداختی انشاالله موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: